Er is een ABS-pomp gemonteerd in de auto, tussen het remsysteem. De Abs sensor in losse uitvoering vervangen is een simpel klusje, de losse sensor zit vaak op het chassis geschroefd bij de aandrijfas of de remschijf daar loopt hij vlak langs een ABS-ring dit is een getande ring waarvan de ABS-sensor de pulsen leest. De juiste kwaliteit onderdelen garandeert uw veiligheid. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% voor en 50% achter. Het assortiment bestaat uit meer dan 30.000 artikelen en is opgebouwd uit 16 categorieën.
De meeste voertuigen hebben inmiddels abs op het remsysteem omdat dit een zeer doeltreffend middel is om de auto tot stilstand te krijgen onder extreme omstandigheden. Wij controleren altijd bij de Ferrari DINO GT4 dealer of de onderdelen passen op uw auto. De ABS-sensoren zijn gemonteerd bij de wielen en ook elektrisch. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Ferrari. Op onze website maakt u simpel deze keuze middels het ingeven van uw kenteken.
Als u een ABS sensor gaat kopen moet u eerst kijken welke uitvoering van ABS sensoren u op uw auto heeft. Pas dan kunt u de juiste bestellen, het kan dan een losse ABS sensor zijn, een complete wielnaaf met ingebouwde ABS sensor of een wiellager met magnetische ABS ring. ABS-sensoren zijn altijd passend voor uw auto. Bij Abs sensoren gemonteerd in de wielnaaf moet men de complete naaf vervangen als de sensor defect is. De signaal gever kan in een wiellager zitten of als bijvoorbeeld getande ring op de aandrijfas.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.