Tot: 10-1969
De ABS-ring in het wiellager werkt samen met de ABS-sensor onder de auto. Aluminium velgen worden steeds vaker bij aflevering geleverd. De meeste voertuigen hebben inmiddels abs op het remsysteem omdat dit een zeer doeltreffend middel is om de auto tot stilstand te krijgen onder extreme omstandigheden. Elke Jaguar Mk Ii heeft een eigen VIN-nummer.
Wij controleren altijd bij de Jaguar dealer of de onderdelen passen op uw auto. Consumenten kunnen flink besparen op hun onderhoudskosten van hun auto. De sensor om uit te lezen is meestal een los onderdeel wat in de buurt van het wiel zit. Hierdoor wordt de auto weer bestuurbaar.
Wilt u aankoop veranderen? Neem dan telefonisch contact met ons op. De ABS-ring zit vaak gemonteerd op de aandrijfas de remschijf of de wielnaaf. De Abs sensor in losse uitvoering vervangen is een simpel klusje, de losse sensor zit vaak op het chassis geschroefd bij de aandrijfas of de remschijf daar loopt hij vlak langs een ABS-ring dit is een getande ring waarvan de ABS-sensor de pulsen leest. Als de ABS-ring in een wielnaad is ingebouwd, herkent u dit aan de aansluitingen op de wielnaad. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe glijbussen, nieuwe rubberdelen en nieuw handremmechanisme.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.