Tot: 12-1970
Fabrieks-rebuilt houdt in nieuw handremmechanisme, nieuwe rubberdelen, nieuwe glijbussen en nieuwe veren. Om een signaal op te kunnen vangen, is er een gever en een nemer nodig. Bij Abs sensoren gemonteerd in de wielnaaf moet men de complete naaf vervangen als de sensor defect is. Als de ABS-ring in een wielnaad is ingebouwd, herkent u dit aan de aansluitingen op de wielnaad.
De ABS-ring in een wiellager is eigenlijk ook een ABS-sensor. De sensor om uit te lezen is meestal een los onderdeel wat in de buurt van het wiel zit. Elke Maserati heeft een eigen VIN-nummer. Als de losse abs sensor defect is kan deze makkelijk zonder al te veel kosten vervangen worden het wordt duurder als u de abs computer of regelunit moet vervangen dit zelfde geld voor de wielnaaf waar de abs sensor in zit, deze zijn ook iets prijziger.
Pas dan kunt u de juiste bestellen, het kan dan een losse ABS sensor zijn, een complete wielnaaf met ingebouwde ABS sensor of een wiellager met magnetische ABS ring. De elektronische onderdelen in de huidige auto geeft veel storingen. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw auto past. Bij ons geldt altijd: niet goed, direct geld terug! U kunt ons telefonisch bereiken op 0341 267 637
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.