Tot: heden
Bij Abs sensoren gemonteerd in de wielnaaf moet men de complete naaf vervangen als de sensor defect is. Als de losse abs sensor defect is kan deze makkelijk zonder al te veel kosten vervangen worden het wordt duurder als u de abs computer of regelunit moet vervangen dit zelfde geld voor de wielnaaf waar de abs sensor in zit, deze zijn ook iets prijziger. De ABS-ring in het wiellager werkt samen met de ABS-sensor onder de auto. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw Mazda B-serie past.
De ABS-ring zit vaak gemonteerd op de aandrijfas de remschijf of de wielnaaf. De ABS-ring in een wiellager is eigenlijk ook een ABS-sensor. Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze vernieuwde coating is niet belastend voor het milieu. De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig.
Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw auto, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan twintig jaar geleden. Pas dan kunt u de juiste bestellen, het kan dan een losse ABS sensor zijn, een complete wielnaaf met ingebouwde ABS sensor of een wiellager met magnetische ABS ring. Het gewicht van voertuigen is bepalend voor de remweg. Hierdoor wordt de auto weer bestuurbaar.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.