Wiellagers en wielnaven Opel Ascona C 1.6 I

Een ABS-sensor zorgt dat uw Abs systeem werkt, de sensoren geven de puls door aan de computer en deze zorgt ervoor dat het ABS-systeem in werking treedt. Een ABS-sensor is een elektronisch auto-onderdeel en kan snel defect raken daar het onder de auto met water en modder te maken krijgt. Vaak zitten de Abs sensoren tegenwoordig ook in de wielnaven ingebouwd wat kan betekenen dat als de ABS-sensor defect is u een complete wielnaaf moet vervangen.
Wiellager - naaf voorzijde
Past op uw auto.
- 57%
54,93
23,62
per stuk
  • Nu besteld, maandag gratis verzonden!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 200015
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Wiellager - naaf achterzijde
Past op uw auto.
- 57%
57,15
24,58
per stuk
  • Nu besteld, maandag gratis verzonden!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 200005
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

ABS-sensor op uw Opel Ascona C 1.6 I uitlezen

Wanneer de winter voor de deur staat is het extra van belang om het onderhoud op orde te hebben. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de EU. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Opel Ascona C komen. Bumpers zijn geen slijtonderdelen van een auto.

De werking van een ABS-sensor

De ABS-sensoren zijn gemonteerd bij de wielen en ook elektrisch. Het ABS systeem is een deels elektronische en deels hydraulisch samenwerkend remsysteem. Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan 20 jaar geleden. Pas dan kunt u de juiste bestellen, het kan dan een losse ABS sensor zijn, een complete wielnaaf met ingebouwde ABS sensor of een wiellager met magnetische ABS ring.

APK afkeur ABS sensor

Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze schone coating is niet belastend voor het milieu. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Opel. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Carbon is een lichte materiaal wat vaker wordt verwerkt in de automobiel industrie. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.