Tot: heden
Carbon is een lichte materiaal wat vaker wordt verwerkt in de automobiel industrie. De Abs sensor in losse uitvoering vervangen is een simpel klusje, de losse sensor zit vaak op het chassis geschroefd bij de aandrijfas of de remschijf daar loopt hij vlak langs een ABS-ring dit is een getande ring waarvan de ABS-sensor de pulsen leest. Er is een ABS-pomp gemonteerd in de auto, tussen het remsysteem. Comfort en levensduur optimaal op elkaar afgestemd waardoor ze een ideale wrijvingscombinatie vormen.
De ABS-ring zit vaak gemonteerd op de aandrijfas de remschijf of de wielnaaf. Vandaar dat wij veel tijd hebben gestoken in het maken van een duidelijke website. ABS-sensoren zijn altijd passend voor uw auto. Koelvloeistof loopt door de slangen en wordt rond gepompt door de waterpomp.
Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze schone coating is niet belastend voor het milieu. De abs sensor is er in verschillende uitvoeringen en geeft of leest een signaal om het abs systeem van uw CAR in of uit te schakelen. Er zijn ook gewone pers wiellagers met een magnetische ABS ring in de buitenzijde van het wiellager als deze defect is moet men het wiellager demonteren en vervangen. De juiste banden spanning zorgt voor een lagere brandstof verbruik. Wanneer u in de buurt van Ermelo woont kunt u het pakket ophalen, uiteraard versturen wij de producten door heel Nederland.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.