ABS sensoren Toyota Corolla Sedan

Een ABS-sensor zorgt dat uw Abs systeem werkt, de sensoren geven de puls door aan de computer en deze zorgt ervoor dat het ABS-systeem in werking treedt. Een ABS-sensor is een elektronisch auto-onderdeel en kan snel defect raken daar het onder de auto met water en modder te maken krijgt. Vaak zitten de Abs sensoren tegenwoordig ook in de wielnaven ingebouwd wat kan betekenen dat als de ABS-sensor defect is u een complete wielnaaf moet vervangen.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw TOYOTA type:

TypeBouwjaarKW
Van: 01-2007
Tot: heden
74
Van: 10-2006
Tot: heden
66
Van: 01-2007
Tot: heden
71
Van: 01-2009
Tot: heden
97
Van: 01-2007
Tot: heden
91
Van: 08-2007
Tot: heden
81
Van: 07-2010
Tot: 05-2014
90
Van: 12-2007
Tot: heden
80
Van: 01-2009
Tot: heden
108
Van: 05-2007
Tot: 07-2014
100
Van: 12-2007
Tot: heden
97
Van: 01-2008
Tot: heden
97
Van: 01-2007
Tot: heden
93
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

De werking van een ABS-sensor

Hierbij in de buurt wordt de ABS-sensor, als nemer, gemonteerd om het signaal door te geven, via de computer, naar de ABS-pomp. Wilt u aankoop wijzigen? Neem dan telefonisch contact met ons op. Pas dan kunt u de juiste bestellen, het kan dan een losse ABS sensor zijn, een complete wielnaaf met ingebouwde ABS sensor of een wiellager met magnetische ABS ring. Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan 20 jaar geleden. Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze vernieuwde coating is niet belastend voor het milieu.

APK afkeur ABS sensor

Het onafgewende gewicht van een voertuig moet zo licht mogelijk zijn. De ABS gaat dan in werking en zorgt ervoor dat er pompend geremd wordt. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de Europese Unie. Het ABS systeem is een deels elektronische en deels hydraulisch samenwerkend remsysteem.

ABS-sensor op uw Toyota Corolla Sedan uitlezen

De ABS-ring in een wiellager is eigenlijk ook een ABS-sensor. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Om een signaal op te kunnen vangen, is er een gever en een nemer nodig. De signaal gever kan in een wiellager zitten of als bijvoorbeeld getande ring op de aandrijfas.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.