Fabrieks-rebuilt houdt in nieuw handremmechanisme, nieuwe pistons, nieuwe glijbussen, nieuwe veren en nieuwe rubberdelen. Als de ABS-ring in een wielnaad is ingebouwd, herkent u dit aan de aansluitingen op de wielnaad. De ABS-ring in het wiellager werkt samen met de ABS-sensor onder de auto. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw Volkswagen (VW) NEW BEETLE past. Een juist werkend ABS systeem op uw auto is essentieel voor de veiligheid en wordt daarom ook meegenomen in de apk keuring om ongelukken te voorkomen.
Het is zaak om ook de ABS-ring goed schoon te maken met onze remreiniger. Om een signaal op te kunnen vangen, is er een gever en een nemer nodig. De signaal gever kan in een wiellager zitten of als bijvoorbeeld getande ring op de aandrijfas. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT.
Om een signaal op te kunnen vangen, is er een gever en een nemer nodig. De Abs sensor in losse uitvoering vervangen is een simpel klusje, de losse sensor zit vaak op het chassis geschroefd bij de aandrijfas of de remschijf daar loopt hij vlak langs een ABS-ring dit is een getande ring waarvan de ABS-sensor de pulsen leest. Bij Abs sensoren gemonteerd in de wielnaaf moet men de complete naaf vervangen als de sensor defect is. Wij hanteren lage verzendkosten van 7,95 euro per bestelling. Een motorkap is nu ook al vaak van aluminium of kunststof.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.