Tot: 10-2010
Je kunt bij ons betalen via {LIST} Schroefdraad kan kapot gedraaid worden met demonteren. Een reactiearm demonteren is eenvoudig. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor.
Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan 10 jaar geleden. Na elke bestelling doen wij een uiterst nauwkeurige nacontrole. Het assortiment heeft meer dan 8000 artikelnummers. Draagarmrubbers moeten stijf zijn.
Auto onderdelen in het buitenland kunnen verschillen van kwaliteit. Omdat wij groots inkopen kunnen wij de prijzen zo laag houden op onze website. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 18:00. Als alles los is gedraaid dan kan er met een hefboom de fuseekogel kant naar beneden gedrukt worden. Trillende remschijven kunnen als oorzaak een defecte arm hebben.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.