Tot: heden
De achteras van de auto heeft ook draagarmen. Het chassis moet aan het wiel verbonden worden. Een auto die naar links of rechts trekt wordt afgekeurd bij de apk keur. Vaak denkt men dan aan kromme remschijven, terwijl het probleem uit de draagarmrubbers of te veel speling van een fuseekogel komt Een defecte draagarm of fuseekogel kan er tevens voor zorgen dat u een licht trillend stuur krijgt tijdens het remmen.
Wij werken met de volgende toeleveranciers: Bendix en TRW Bij een keuring is veiligheid een hoofdpunt. Keurmerken zijn afgegeven aan Europesche fabrikanten. Onze webshop is beveiligd met een SSL-certificaat waardoor u veilig uw order kunt maken op onze webshop.
Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan 15 jaar geleden. Draagarmrubbers worden in de arm geperst. Een aantal kenmerken van slijtage zijn: krakend geluid bij rijden over drempels, gebonk bij rijden over onverharde wegen, scheeftrekken naar een bepaalde kant tijdens het rijden, ook kunnen de banden meer slijtage vertonen dan gewoonlijk. Wegligging en de juiste wielstand is belangrijk. Fuseekogels maken deel uit van de arm.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.