Draagarmen Citroen C-crosser Enterprise

Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw CITROEN type:

TypeBouwjaarKW
Van: 01-2009
Tot: heden
115
Van: 01-2009
Tot: heden
125
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Defecte draagarm herkennen

Rubber zorgt voor flexibiliteit. Draagarmrubbers moeten stijf zijn. Al deze onderdelen voor uw uw auto zorgen ervoor dat uw auto een stabiele wegligging heeft en dus goed stuurt. Draagarmrubbers worden in de arm geperst.

Draagarmen bestellen voor uw Citroen C-crosser Enterprise

Autopartsonline.nl heeft vaste montage tarieven voor stuurdelen. Het rendement uit de brandstof motor is aanzienlijk gestegen de laatste jaren. Bij een keuring is veiligheid een hoofdpunt. De draagarm zelf gaat op zich niet zo snel stuk de fuseekogels en draagarmrubbers daarentegen wel, er komen veel krachten op te staan, een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van de auto en beweegt tijdens het sturen constant mee dit werkt als een scharnier. Een aantal kenmerken van slijtage zijn: krakend geluid bij rijden over drempels, gebonk bij rijden over onverharde wegen, scheeftrekken naar een bepaalde kant tijdens het rijden, ook kunnen de banden meer slijtage vertonen dan gewoonlijk.

De juiste draagarm vinden voor uw Citroen

Elke auto heeft een eigen VIN-nummer. Via onze partners is het mogelijk om het auto-onderdelen voor een vaste lage prijs te laten monteren op uw auto. Wanneer de winter voor de deur staat is het extra van belang om het onderhoud op orde te hebben. Het vermogen van de nieuwe auto's neemt toe. Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.