Draagarmen Citroen Jumper Bestelwagen

Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw CITROEN type:

TypeBouwjaarKW
Van: 04-2002
Tot: heden
81
Van: 02-2003
Tot: heden
81
Van: 04-2002
Tot: heden
62
Van: 04-2002
Tot: heden
74
Van: 04-2002
Tot: heden
94
Van: 05-2004
Tot: heden
107
Van: 06-2003
Tot: heden
77
Van: 07-2005
Tot: heden
89
Van: 04-2002
Tot: heden
94
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Defecte draagarm herkennen

Altijd de juiste voor uw auto via kenteken invoer. Speling op een kogel is ook een apk afkeur. Kosten voor montage zijn meestal ronde de 60 euro per kant. Een motorkap is nu ook al vaak van aluminium of kunststof. Fabrikanten zijn FEBI TRW LENFORDER ABS.

Draagarmen bestellen voor uw Citroen Jumper Bestelwagen

Gebroken spiraalveer is een apk punt. De fuseekogel heeft een conisch gedeelte. Om rekening te houden met zo min mogelijk slijtage van de draagarm is het belangrijk om met een aantal zaken rekening te houden, niet te hard over drempels rijden grote hobbels en/of diepe kuilen vermijden. Bij een keuring is veiligheid een hoofdpunt. Elke Citroen heeft een eigen VIN-nummer.

De juiste draagarm vinden voor uw auto

Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Vaak denkt men dan aan kromme remschijven, terwijl het probleem uit de draagarmrubbers of te veel speling van een fuseekogel komt Een defecte draagarm of fuseekogel kan er tevens voor zorgen dat u een licht trillend stuur krijgt tijdens het remmen. Chassis onderdelen slijten hard. Een auto die naar links of rechts trekt wordt afgekeurd bij de apk keur. Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.