Tot: 03-2005
Consumenten kunnen flink besparen op hun onderhoudskosten van hun auto. De juiste kwaliteit onderdelen garandeert uw veiligheid. Vaak denkt men dan aan kromme remschijven, terwijl het probleem uit de draagarmrubbers of te veel speling van een fuseekogel komt Een defecte draagarm of fuseekogel kan er tevens voor zorgen dat u een licht trillend stuur krijgt tijdens het remmen. Koelvloeistof loopt door de slangen en wordt rond gepompt door de waterpomp.
Vul uw kenteken in op de website en de juiste onderdelen worden direct getoond. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring. Een auto die naar links of rechts trekt wordt afgekeurd bij de apk keur. De draagarm zelf gaat op zich niet zo snel stuk de fuseekogels en draagarmrubbers daarentegen wel, er komen veel krachten op te staan, een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van de auto en beweegt tijdens het sturen constant mee dit werkt als een scharnier.
Om rekening te houden met zo min mogelijk slijtage van de draagarm is het belangrijk om met een aantal zaken rekening te houden, niet te hard over drempels rijden grote hobbels en/of diepe kuilen vermijden. Wij controleren altijd bij de auto dealer of de onderdelen passen op uw auto. Het is over het algemeen niet zo moeilijk er is geen speciaal gereedschap voor nodig om deze te vervangen, wel wordt geadviseerd om de complete draagarm te vervangen dit omdat het persen van nieuwe fuseekogels of draagarmrubbers thuis bijna niet mogelijk is zonder een pers. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe rubberdelen, nieuwe veren, nieuw handremmechanisme en nieuwe pistons.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.