Draagarmen Citroen Zx Break

Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw CITROEN type:

TypeBouwjaarKW
Van: 10-1993
Tot: 10-1997
55
Van: 06-1996
Tot: 02-1998
42
Van: 10-1993
Tot: 10-1997
65
Van: 10-1993
Tot: 10-1997
44
Van: 10-1993
Tot: 10-1997
74
Van: 01-1996
Tot: 02-1998
81
Van: 10-1993
Tot: heden
52
Van: 10-1993
Tot: 10-1997
47
Van: 06-1994
Tot: 10-1997
50
Van: 10-1993
Tot: 10-1997
66
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

De juiste draagarm vinden voor uw Citroen Zx Break

Afgebroken reactiearmen komen zelden voor. Knarsen van draagarmrubbers is vaak in de zomer. Bent u op zoek naar de Track & Trace code van uw bestelling? Deze mailen wij naar uw e-mailadres. Losse fuseekogels monteren loont vaak niet. Een defecte draagarm of fuseekogel merkt men niet zo snel op, daar men went tijdens het rijden aan het mindere stuurgedrag van de uw auto Een draagarm moet in goede conditie verkeren, met name de draagarmrubbers en fuseekogel moeten speling vrij zijn om de auto een goede wegligging te kunnen geven.

Defecte draagarm herkennen

Wij controleren altijd bij de Citroen dealer of de onderdelen passen op uw auto. Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel. Gebroken spiraalveer is een apk punt. Goede schokbrekers voorkomen slijtage aan de draagarm. Een storing in de auto electronica geeft vaak niet verklaarbare problemen.

Draagarmen bestellen voor uw auto

Draai nu de rest van de moeren los (draagarmrubber) nu kan de draagarm eronder vandaan. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de EU. Dit geld hetzelfde voor de productgroep stuurdelen. Draagarmrubbers worden in de arm geperst.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.