Tot: 10-1997
Afgebroken reactiearmen komen zelden voor. Knarsen van draagarmrubbers is vaak in de zomer. Bent u op zoek naar de Track & Trace code van uw bestelling? Deze mailen wij naar uw e-mailadres. Losse fuseekogels monteren loont vaak niet. Een defecte draagarm of fuseekogel merkt men niet zo snel op, daar men went tijdens het rijden aan het mindere stuurgedrag van de uw auto Een draagarm moet in goede conditie verkeren, met name de draagarmrubbers en fuseekogel moeten speling vrij zijn om de auto een goede wegligging te kunnen geven.
Wij controleren altijd bij de Citroen dealer of de onderdelen passen op uw auto. Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel. Gebroken spiraalveer is een apk punt. Goede schokbrekers voorkomen slijtage aan de draagarm. Een storing in de auto electronica geeft vaak niet verklaarbare problemen.
Draai nu de rest van de moeren los (draagarmrubber) nu kan de draagarm eronder vandaan. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de EU. Dit geld hetzelfde voor de productgroep stuurdelen. Draagarmrubbers worden in de arm geperst.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.