Tot: heden
Een motorkap is nu ook al vaak van aluminium of kunststof. Een defecte draagarm of fuseekogel merkt men niet zo snel op, daar men went tijdens het rijden aan het mindere stuurgedrag van de uw auto Een draagarm moet in goede conditie verkeren, met name de draagarmrubbers en fuseekogel moeten speling vrij zijn om de auto een goede wegligging te kunnen geven. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring. Koplampen worden steeds meer met led gemaakt.
Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw auto past. De complete arm vervangen is vaak goedkoper. De spiraalveer is ook aan de reactiearm gemonteerd. Vervangen van de bussen in de auto is noodzakelijk.
Het is over het algemeen niet zo moeilijk er is geen speciaal gereedschap voor nodig om deze te vervangen, wel wordt geadviseerd om de complete draagarm te vervangen dit omdat het persen van nieuwe fuseekogels of draagarmrubbers thuis bijna niet mogelijk is zonder een pers. De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig. Draai nu de rest van de moeren los (draagarmrubber) nu kan de draagarm eronder vandaan. Bent u op zoek naar de Track & Trace code van uw order? Deze mailen wij naar uw e-mailadres.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.