Tot: 12-1988
Slijtage aan fuseekogel en draagarmrubber zijn hevig door dit bewegen en scharnieren, ook het weer speelt hier een rol in denk aan vorst en pekel deze tasten de rubbers aan. Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel. Invoeren van auto's uit het buitenland komt steeds vaker voor. Een RDW keuring is verplicht bij een geimporteerde auto. De arm maakt deel uit van het fuseelichaam.
Afgebroken reactiearmen komen zelden voor. Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan 10 jaar geleden. Wanneer de winter voor de deur staat is het extra van belang om het onderhoud op orde te hebben. Een draagarm is een veiligheidsonderdeel van de auto. Draai nu de rest van de moeren los (draagarmrubber) nu kan de draagarm eronder vandaan.
Het auto kenteken geeft niet altijd de juiste arm weer. De auto-onderdelen van tegenwoordig zijn verder door ontwikkeld. Aluminium velgen worden steeds vaker gemonteerd. Indien gewenst kunt u uw bestelling ook ophalen bij ons in Ermelo. Het assortiment bestaat uit meer dan 30.000 artikelen en is opgebouwd uit 16 categorieën.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.