Draagarmen Fiat TIPO

Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw FIAT type:

ModellenUitvoering
Tipo
1987 - 1997
Hatchback
Tipo
1987 - 1997
Hatchback
Tipo Sedan
2015 - heden
Sedan
Tipo Sedan
2015 - heden
Sedan
Tipo Stationwagen
2016 - heden
Stationwagen
Tipo Hatchback
2016 - heden
Hatchback
Tipo Hatchback
2016 - heden
Hatchback
Tipo Stationwagen
2016 - heden
Stationwagen
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

De juiste draagarm vinden voor uw Fiat TIPO

Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Fiat komen. Als alles los is gedraaid dan kan er met een hefboom de fuseekogel kant naar beneden gedrukt worden. Een reactiearm demonteren is eenvoudig. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de Europese Unie. Het is over het algemeen niet zo moeilijk er is geen speciaal gereedschap voor nodig om deze te vervangen, wel wordt geadviseerd om de complete draagarm te vervangen dit omdat het persen van nieuwe fuseekogels of draagarmrubbers thuis bijna niet mogelijk is zonder een pers.

Draagarmen bestellen voor uw auto

Autoruiten zijn nog steeds van gelaagd glas. Aluminium is een lichte materiaal wat vaker wordt verwerkt in de automobiel industrie. Comfort en levensduur optimaal op elkaar afgestemd waardoor ze een ideale wrijvingscombinatie vormen. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. De spiraalveer is ook aan de reactiearm gemonteerd.

Defecte draagarm herkennen

Draagarm noemt men ook wel reactiearm . Bonkend geluid bij de voor wielen betekend ,nieuw monteren. Draai nu de rest van de moeren los (draagarmrubber) nu kan de draagarm eronder vandaan. Altijd de juiste voor uw auto via kenteken invoer. Chassis onderdelen slijten hard.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.