Tot: 12-2005
De draagarm zelf gaat op zich niet zo snel stuk de fuseekogels en draagarmrubbers daarentegen wel, er komen veel krachten op te staan, een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van de auto en beweegt tijdens het sturen constant mee dit werkt als een scharnier. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Op onder andere YouTube hebben wij diverse video's staan welke u helpen bij het monteren van het door u bestelde onderdeel. Voertuigen in nederland moeten goed gekeurde onderdelen hebben. Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel.
Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw auto. Vaak denkt men dan aan kromme remschijven, terwijl het probleem uit de draagarmrubbers of te veel speling van een fuseekogel komt Een defecte draagarm of fuseekogel kan er tevens voor zorgen dat u een licht trillend stuur krijgt tijdens het remmen. Diesel verbruik is een hot item in de auto industrie. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring.
Fabrikanten zijn FEBI TRW LENFORDER ABS. Voertuigen worden steeds veiliger gemaakt. Apk keuren van de auto is voor uw veiligheid. Trillende remschijven kunnen als oorzaak een defecte arm hebben.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.