Schroefdraad kan kapot gedraaid worden met demonteren. Goede schokbrekers voorkomen slijtage aan de draagarm. De wegligging is een heel belangrijk item bij een apk-keuring. Het is over het algemeen niet zo moeilijk er is geen speciaal gereedschap voor nodig om deze te vervangen, wel wordt geadviseerd om de complete draagarm te vervangen dit omdat het persen van nieuwe fuseekogels of draagarmrubbers thuis bijna niet mogelijk is zonder een pers.
Bij een keuring is veiligheid een hoofdpunt. Stabilisatoren en spoorstangen behoren tot de chassis onderdelen. Bonkend geluid bij de voor wielen betekend ,nieuw monteren. Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel.
Reactiearm verbind bewegende delen voertuig. Het juiste onderhoud aan de auto zorgt voor probleemloos rijden. De bevestigingsbouten kunnen ook slijten. Een stabilisatorstang zit ook aan het chassis en draagarm.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.