Draagarmen Jeep Grand Cherokee I

Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw JEEP type:

TypeBouwjaarKW
Van: 10-1995
Tot: 04-1999
85
Van: 10-1996
Tot: 09-1998
85
Van: 10-1995
Tot: 04-1999
130
Van: 09-1991
Tot: 04-1999
132
Van: 09-1991
Tot: 04-1999
135
Van: 10-1996
Tot: 09-1998
131
Van: 10-1996
Tot: 09-1998
164
Van: 10-1996
Tot: 09-1998
164
Van: 10-1995
Tot: 04-1999
156
Van: 09-1992
Tot: 04-1999
158
Van: 01-1992
Tot: 04-1999
155
Van: 10-1996
Tot: 09-1998
136
Van: 08-1997
Tot: 04-1999
177
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Defecte draagarm herkennen

Auto onderdelen in het buitenland kunnen verschillen van kwaliteit. Stuurdelen zijn ook stuurkogels een axiaalkogels. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw Jeep Grand Cherokee I past. Het wiel is door de reactiearm verbonden met het chassis.

Draagarmen bestellen voor uw Jeep

Vaak denkt men dan aan kromme remschijven, terwijl het probleem uit de draagarmrubbers of te veel speling van een fuseekogel komt Een defecte draagarm of fuseekogel kan er tevens voor zorgen dat u een licht trillend stuur krijgt tijdens het remmen. In Europa geproduceerd is ok. U kunt bij ons langs komen voor onze expertise. Vervangen van de bussen in de auto is noodzakelijk. Lucht en interieur filters worden bij een grote beurt vervangen.

De juiste draagarm vinden voor uw auto

Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Dit geld hetzelfde voor de productgroep stuurdelen. Fabrikanten zijn FEBI TRW LENFORDER ABS. Slijtage aan fuseekogel en draagarmrubber zijn hevig door dit bewegen en scharnieren, ook het weer speelt hier een rol in denk aan vorst en pekel deze tasten de rubbers aan. Bumpers zijn geen slijtonderdelen van een auto.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.