Tot: heden
Na elke bestelling doen wij een uiterst nauwkeurige nacontrole. Goede conditie van de stuurdelen geeft een strak sturende auto. Om rekening te houden met zo min mogelijk slijtage van de draagarm is het belangrijk om met een aantal zaken rekening te houden, niet te hard over drempels rijden grote hobbels en/of diepe kuilen vermijden. Wij doen niet moeilijk over het ruilen van producten, bij ons kunt u tot 100 dagen na bestellen retouren.
De complete arm vervangen is vaak goedkoper. Goede schokbrekers voorkomen slijtage aan de draagarm. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Vervangen van de bussen in de auto is noodzakelijk. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw auto.
De schokbreker zit gemonteerd aan de draagarm. De arm maakt deel uit van het fuseelichaam. Als alles los is gedraaid dan kan er met een hefboom de fuseekogel kant naar beneden gedrukt worden. Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel. Het wiel is door de reactiearm verbonden met het chassis.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.