Als alles los is gedraaid dan kan er met een hefboom de fuseekogel kant naar beneden gedrukt worden. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Het chassis moet aan het wiel verbonden worden. Met een klik op het artikelnummer kunt u de artikelspecificaties zien.
De bevestigingsbouten kunnen ook slijten. Koplampen worden steeds meer met led gemaakt. De electronica in de huidige auto geeft veel storingen. De draagarm zelf gaat op zich niet zo snel stuk de fuseekogels en draagarmrubbers daarentegen wel, er komen veel krachten op te staan, een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van de auto en beweegt tijdens het sturen constant mee dit werkt als een scharnier. De complete arm vervangen is vaak goedkoper.
De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor. Alleen olie lekkage is uit den boze gezien het milieu. Een aantal kenmerken van slijtage zijn: krakend geluid bij rijden over drempels, gebonk bij rijden over onverharde wegen, scheeftrekken naar een bepaalde kant tijdens het rijden, ook kunnen de banden meer slijtage vertonen dan gewoonlijk. Gietijzer komt minder veel voor als component.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.