Draagarmen Mazda 323 S Vi

Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw MAZDA type:

TypeBouwjaarKW
Van: 01-2001
Tot: 05-2004
53
Van: 09-1998
Tot: 01-2001
54
Van: 09-1998
Tot: 01-2001
65
Van: 01-2001
Tot: 05-2004
70
Van: 01-2001
Tot: 05-2004
72
Van: 09-1998
Tot: 05-2004
84
Van: 01-2001
Tot: 05-2004
96
Van: 02-2000
Tot: 05-2004
98
Van: 09-1998
Tot: 05-2004
52
Van: 10-2000
Tot: 10-2002
74
Van: 09-1998
Tot: 05-2004
66
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Draagarmen bestellen voor uw Mazda 323 S Vi

Een aantal kenmerken van slijtage zijn: krakend geluid bij rijden over drempels, gebonk bij rijden over onverharde wegen, scheeftrekken naar een bepaalde kant tijdens het rijden, ook kunnen de banden meer slijtage vertonen dan gewoonlijk. U kunt ons telefonisch bereiken op 0341 267 637 Knarsen van draagarmrubbers is vaak in de zomer. Een draagarm is een veiligheidsonderdeel van de auto. Rubber zorgt voor flexibiliteit.

De juiste draagarm vinden voor uw Mazda

Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Gietijzer komt minder veel voor als component. Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan 20 jaar geleden. Onze webshop is beveiligd met een SSL-certificaat waardoor u veilig uw aankoop kunt maken op onze webshop.

Defecte draagarm herkennen

De airco van het voertuig zorgt voor een koele temperatuur. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw auto past. Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel. De draagarm zelf gaat op zich niet zo snel stuk de fuseekogels en draagarmrubbers daarentegen wel, er komen veel krachten op te staan, een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van de auto en beweegt tijdens het sturen constant mee dit werkt als een scharnier.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.