Tot: 10-1989
Om rekening te houden met zo min mogelijk slijtage van de draagarm is het belangrijk om met een aantal zaken rekening te houden, niet te hard over drempels rijden grote hobbels en/of diepe kuilen vermijden. De arm maakt deel uit van het fuseelichaam. Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Mazda. Vaak denkt men dan aan kromme remschijven, terwijl het probleem uit de draagarmrubbers of te veel speling van een fuseekogel komt Een defecte draagarm of fuseekogel kan er tevens voor zorgen dat u een licht trillend stuur krijgt tijdens het remmen.
De draagarm zelf gaat op zich niet zo snel stuk de fuseekogels en draagarmrubbers daarentegen wel, er komen veel krachten op te staan, een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van de auto en beweegt tijdens het sturen constant mee dit werkt als een scharnier. Wanneer u in de buurt van Ermelo woont kunt u het pakket ophalen, uiteraard versturen wij de producten door heel Nederland. Dit geld hetzelfde voor de productgroep stuurdelen. Fuseekogels maken deel uit van de arm. Apk keuren van de auto is voor uw veiligheid.
De complete arm vervangen is vaak goedkoper. Trillende remschijven kunnen als oorzaak een defecte arm hebben. Draagarm noemt men ook wel reactiearm . Led lampen vervangen halogeen lampen in de auto. Goede conditie van de stuurdelen geeft een strak sturende auto.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.