Tot: 09-1978
Vandaag besteld, morgen bij u in huis. Na elke bestelling doen wij een uiterst nauwkeurige nacontrole. Het chassis moet aan het wiel verbonden worden. Trillende remschijven kunnen als oorzaak een defecte arm hebben. De bevestigingsbouten kunnen ook slijten.
De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig. Via uw kenteken voorzien wij u van het het juiste onderdeel. Na uw bestelling controleren wij handmatig uw bestelling en nemen wij telefonisch contact op als dit nodig is. Wij werken met de volgende toeleveranciers: Pagid, Bosch, Textar en Brembo Afgebroken reactiearmen komen zelden voor.
Vaak denkt men dan aan kromme remschijven, terwijl het probleem uit de draagarmrubbers of te veel speling van een fuseekogel komt Een defecte draagarm of fuseekogel kan er tevens voor zorgen dat u een licht trillend stuur krijgt tijdens het remmen. Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw auto, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring. In Europa geproduceerd is ok. Wilt u aankoop wijzigen? Neem dan telefonisch contact met ons op.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.