Draagarmen Mercedes-benz Vito / Mixto Bestelwagen (w639)

Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw MERCEDES-BENZ type:

TypeBouwjaarKW
Van: 09-2003
Tot: heden
65
Van: 08-2006
Tot: heden
70
Van: 09-2010
Tot: heden
70
Van: 09-2003
Tot: heden
80
Van: 09-2007
Tot: heden
85
Van: 09-2007
Tot: heden
80
Van: 09-2010
Tot: heden
100
Van: 09-2010
Tot: heden
100
Van: 09-2003
Tot: heden
110
Van: 07-2006
Tot: heden
110
Van: 09-2010
Tot: heden
120
Van: 09-2010
Tot: heden
120
Van: 09-2003
Tot: heden
140
Van: 07-2006
Tot: heden
150
Van: 09-2003
Tot: heden
160
Van: 09-2010
Tot: heden
165
Van: 06-2004
Tot: 07-2008
165
Van: 06-2004
Tot: 07-2008
170
Van: 09-2007
Tot: heden
190
Van: 03-2012
Tot: heden
60
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Draagarmen bestellen voor uw Mercedes-benz Vito / Mixto Bestelwagen (w639)

Wegligging en de juiste wielstand is belangrijk. Een draagarm is een veiligheidsonderdeel van de auto. Goede schokbrekers voorkomen slijtage aan de draagarm. De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig. Speling op een kogel is ook een apk afkeur.

De juiste draagarm vinden voor uw Mercedes-benz

Bij ons geldt altijd: niet goed, direct geld terug! Het chassis moet aan het wiel verbonden worden. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw auto. Wij leveren onderdelen van de merken Brakemax en Brembo Op onze site kunt u gemakkelijk via uw kenteken zoeken naar de juiste onderdelen voor uw auto.

Defecte draagarm herkennen

Je kunt bij ons betalen via {LIST} Fuseekogels maken deel uit van de arm. Een aantal kenmerken van slijtage zijn: krakend geluid bij rijden over drempels, gebonk bij rijden over onverharde wegen, scheeftrekken naar een bepaalde kant tijdens het rijden, ook kunnen de banden meer slijtage vertonen dan gewoonlijk. De spiraalveer is ook aan de reactiearm gemonteerd. Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.