Carbon is een lichte materiaal wat vaker wordt verwerkt in de automobiel industrie. Het rendement uit de brandstof motor is aanzienlijk gestegen de laatste jaren. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring. De achteras van de auto heeft ook draagarmen.
Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen. Om rekening te houden met zo min mogelijk slijtage van de draagarm is het belangrijk om met een aantal zaken rekening te houden, niet te hard over drempels rijden grote hobbels en/of diepe kuilen vermijden. Knarsen van draagarmrubbers is vaak in de zomer. Bij een keuring is veiligheid een hoofdpunt. Via onze partners is het mogelijk om het auto-onderdelen voor een vaste lage prijs te laten monteren op uw auto.
Draai nu de rest van de moeren los (draagarmrubber) nu kan de draagarm eronder vandaan. De arm maakt deel uit van het fuseelichaam. Autoruiten zijn nog steeds van gelaagd glas. Slijtage aan fuseekogel en draagarmrubber zijn hevig door dit bewegen en scharnieren, ook het weer speelt hier een rol in denk aan vorst en pekel deze tasten de rubbers aan. Het gewicht van auto's is bepalend voor de remweg.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.