Draagarmen Mitsubishi L 300 Iii Bestelwagen

Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw MITSUBISHI type:

TypeBouwjaarKW
Van: 11-1986
Tot: 05-1994
51
Van: 07-2007
Tot: 09-2013
86
Van: 11-1986
Tot: 05-1996
64
Van: 06-1994
Tot: 05-1996
78
Van: 06-1994
Tot: 05-2002
82
Van: 11-2003
Tot: 02-2006
83
Van: 08-1988
Tot: 05-1994
63
Van: 11-1986
Tot: 08-1997
82
Van: 11-1986
Tot: 02-2006
51
Van: 02-1987
Tot: 08-1997
64
Van: 11-1991
Tot: 05-2003
64
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

De juiste draagarm vinden voor uw Mitsubishi L 300 Iii Bestelwagen

De draagarm zelf gaat op zich niet zo snel stuk de fuseekogels en draagarmrubbers daarentegen wel, er komen veel krachten op te staan, een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van de auto en beweegt tijdens het sturen constant mee dit werkt als een scharnier. Goede conditie van de stuurdelen geeft een strak sturende auto. Inmiddels hebben wij al meer dan 12.500 positieve reviews ontvangen. Wegligging en de juiste wielstand is belangrijk.

Defecte draagarm herkennen

De EGR klep zorgt voor de juiste lucht toevoer in de motor. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Je kunt bij ons betalen via {LIST} Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Mitsubishi komen. Altijd de juiste voor uw auto via kenteken invoer.

Draagarmen bestellen voor uw auto

Houdt u altijd rekening met zondagen, feestdagen en weekend. Aluminium velgen worden steeds vaker gemonteerd. Vaak denkt men dan aan kromme remschijven, terwijl het probleem uit de draagarmrubbers of te veel speling van een fuseekogel komt Een defecte draagarm of fuseekogel kan er tevens voor zorgen dat u een licht trillend stuur krijgt tijdens het remmen. De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 25 jaar enorm geweest.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.