Slijtage aan fuseekogel en draagarmrubber zijn hevig door dit bewegen en scharnieren, ook het weer speelt hier een rol in denk aan vorst en pekel deze tasten de rubbers aan. Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel. De electronica in de huidige auto geeft veel storingen. Schroefdraad kan kapot gedraaid worden met demonteren.
Stabilisatoren en spoorstangen behoren tot de chassis onderdelen. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw auto. Draagarm noemt men ook wel reactiearm . Via onze partners is het mogelijk om het onderdelen voor een vaste lage prijs te laten monteren op uw auto.
Een RDW keuring is verplicht bij een geimporteerde auto. Bij de APK-keuring van uw uw auto komt de slijtage van draagarmen en stuurdelen snel aan het licht. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Onze draagarmen worden in meer dan 10.000 garages gemonteerd.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.