Tot: heden
Slijtage aan fuseekogel en draagarmrubber zijn hevig door dit bewegen en scharnieren, ook het weer speelt hier een rol in denk aan vorst en pekel deze tasten de rubbers aan. De draagarm zelf gaat op zich niet zo snel stuk de fuseekogels en draagarmrubbers daarentegen wel, er komen veel krachten op te staan, een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van de auto en beweegt tijdens het sturen constant mee dit werkt als een scharnier. Het is over het algemeen niet zo moeilijk er is geen speciaal gereedschap voor nodig om deze te vervangen, wel wordt geadviseerd om de complete draagarm te vervangen dit omdat het persen van nieuwe fuseekogels of draagarmrubbers thuis bijna niet mogelijk is zonder een pers. Voertuigen in nederland moeten goed gekeurde onderdelen hebben. Bumpers zijn geen slijtonderdelen van een auto.
Draagarm noemt men ook wel reactiearm . Fabrikanten zijn FEBI TRW LENFORDER ABS. De bevestigingsbouten kunnen ook slijten. Reactiearm kan ook wieldraagarm heten.
Voor ons is het van belang dat uw op een overzichtelijke manier het juiste product weet te vinden. Bij alle producten bevind zich een leerzame handleiding hoe u het product kunt vervangen bij uw auto. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw auto past. Stuurdelen zijn ook stuurkogels een axiaalkogels.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.