Tot: 01-2005
Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel. Rubbers kunnen uitdrogen. Invoeren van auto's uit Belgie komt steeds vaker voor. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT.
Het wiel is door de reactiearm verbonden met het chassis. Het wiel moet ook schokken van het wegdek opvangen. Bumpers zijn geen slijtonderdelen van een auto. De draagarm monteren op een auto. Onze aangesloten garages kunnen u helpen bij het installeren van het bestelde onderdeel onder uw auto.
Trillende remschijven kunnen als oorzaak een defecte arm hebben. Apk keuren van de auto is voor uw veiligheid. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw auto past. De draagarm zelf gaat op zich niet zo snel stuk de fuseekogels en draagarmrubbers daarentegen wel, er komen veel krachten op te staan, een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van de auto en beweegt tijdens het sturen constant mee dit werkt als een scharnier.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.