Tot: 09-2000
Onze webshop is beveiligd met een SSL-certificaat waardoor u veilig uw reservering kunt maken op onze webshop. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de Europese Unie. Het onafgewende gewicht van een voertuig moet zo laag mogelijk zijn. De schokbreker zit gemonteerd aan de draagarm.
De draagarm zelf gaat op zich niet zo snel stuk de fuseekogels en draagarmrubbers daarentegen wel, er komen veel krachten op te staan, een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van de auto en beweegt tijdens het sturen constant mee dit werkt als een scharnier. Slijtage aan fuseekogel en draagarmrubber zijn hevig door dit bewegen en scharnieren, ook het weer speelt hier een rol in denk aan vorst en pekel deze tasten de rubbers aan. De airco van het voertuig zorgt voor een koude temperatuur. Goede schokbrekers voorkomen slijtage aan de draagarm.
Voor half 5 besteld is de volgende dag geleverd Elke auto heeft een eigen VIN-nummer. Een draagarm op de auto zorgt voor de juiste wegligging. Het auto kenteken geeft niet altijd de juiste arm weer.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.