Draagarmen Opel Calibra A

Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw OPEL type:

TypeBouwjaarKW
Van: 06-1990
Tot: 07-1997
85
Van: 06-1990
Tot: 02-1994
110
Van: 02-1994
Tot: 07-1997
100
Van: 06-1990
Tot: 02-1994
110
Van: 02-1994
Tot: 07-1997
100
Van: 06-1990
Tot: 07-1997
85
Van: 03-1992
Tot: 07-1997
150
Van: 04-1993
Tot: 07-1997
125
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

De juiste draagarm vinden voor uw Opel Calibra A

De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig. De schokbreker zit gemonteerd aan de draagarm. Aluminium velgen worden steeds vaker bij aflevering geleverd. Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze veilige coating is niet belastend voor het milieu. Een aantal kenmerken van slijtage zijn: krakend geluid bij rijden over drempels, gebonk bij rijden over onverharde wegen, scheeftrekken naar een bepaalde kant tijdens het rijden, ook kunnen de banden meer slijtage vertonen dan gewoonlijk.

Draagarmen bestellen voor uw Opel

ABS is een A-merk voor auto onderdelen. Bij ons shopt u altijd veilig. Wij zijn aangesloten bij het bekende "Webshop Keurmerk" en hebben al meer dan 14 duizend positieve reviews. Bent u op zoek naar de Track & Trace code van uw bestelling? Deze mailen wij naar uw e-mailadres. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw auto.

Defecte draagarm herkennen

Op onder andere YouTube hebben wij diverse video's staan welke u helpen bij het monteren van het door u bestelde onderdeel. Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring. Afgebroken reactiearmen komen zelden voor. Als alles los is gedraaid dan kan er met een hefboom de fuseekogel kant naar beneden gedrukt worden.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.