Slijtage aan fuseekogel en draagarmrubber zijn hevig door dit bewegen en scharnieren, ook het weer speelt hier een rol in denk aan vorst en pekel deze tasten de rubbers aan. Bij de APK-keuring van uw uw auto komt de slijtage van draagarmen en stuurdelen snel aan het licht. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de EU. Elke Opel heeft een eigen VIN-nummer.
Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen. Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze nieuwe coating is niet belastend voor het milieu. Als alles los is gedraaid dan kan er met een hefboom de fuseekogel kant naar beneden gedrukt worden. Het gewicht van voertuigen is bepalend voor de remweg.
Altijd de juiste voor uw auto via kenteken invoer. Kosten voor montage zijn meestal ronde de 60 euro per kant. Onze pakketten worden geleverd door zowel PostNL als PDP. Voertuigen in nederland moeten goed gekeurde onderdelen hebben.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.