Tot: heden
De versnellingsbak kan bij een oudere auto nog wel eens lekken. Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel. Knarsen van draagarmrubbers is vaak in de zomer. Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan tien jaar geleden.
Vaak denkt men dan aan kromme remschijven, terwijl het probleem uit de draagarmrubbers of te veel speling van een fuseekogel komt Een defecte draagarm of fuseekogel kan er tevens voor zorgen dat u een licht trillend stuur krijgt tijdens het remmen. Fuseekogels worden vaak geperst. Soms wordt een fuseekogel geschroefd. Het assortiment bestaat uit meer dan 30.000 artikelen en is opgebouwd uit 16 categorieën. Het wegdek is bepalend voor de slijtage. Het onafgewende gewicht van een voertuig moet zo laag mogelijk zijn.
De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw auto past. Wanneer de winter voor de deur staat is het extra van belang om het onderhoud op orde te hebben. Carbon is een lichte materiaal wat vaker wordt verwerkt in de automobiel industrie.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.