Draagarmen Peugeot 207

Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw PEUGEOT type:

TypeBouwjaarKW
Van: 08-2008
Tot: heden
55
Van: 02-2006
Tot: heden
53
Van: 12-2007
Tot: heden
54
Van: 02-2006
Tot: heden
65
Van: 06-2007
Tot: heden
70
Van: 10-2009
Tot: heden
72
Van: 08-2007
Tot: heden
54
Van: 08-2008
Tot: heden
60
Van: 08-2008
Tot: heden
59
Van: 02-2006
Tot: heden
50
Van: 02-2011
Tot: heden
52
Van: 08-2008
Tot: heden
81
Van: 09-2007
Tot: 12-2013
90
Van: 02-2006
Tot: heden
80
Van: 08-2008
Tot: heden
79
Van: 02-2007
Tot: heden
128
Van: 02-2006
Tot: heden
110
Van: 10-2009
Tot: heden
115
Van: 02-2007
Tot: heden
88
Van: 09-2008
Tot: heden
81
Van: 08-2008
Tot: heden
83
Van: 02-2006
Tot: heden
66
Van: 02-2006
Tot: heden
80
Van: 11-2009
Tot: heden
68
Van: 08-2009
Tot: heden
82
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Draagarmen bestellen voor uw Peugeot 207

Draagarmrubbers worden in de arm geperst. Ons team van specialisten zit voor u klaar om u te helpen bij het vinden van de juiste onderdelen. Het wegdek is bepalend voor de slijtage. Een stabilisatorstang zit ook aan het chassis en draagarm.

Defecte draagarm herkennen

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 18:00. Een defecte draagarm of fuseekogel merkt men niet zo snel op, daar men went tijdens het rijden aan het mindere stuurgedrag van de uw auto Een draagarm moet in goede conditie verkeren, met name de draagarmrubbers en fuseekogel moeten speling vrij zijn om de auto een goede wegligging te kunnen geven. Elke Peugeot heeft een eigen VIN-nummer. Altijd de juiste voor uw auto via kenteken invoer. Een auto die naar links of rechts trekt wordt afgekeurd bij de apk keur.

De juiste draagarm vinden voor uw auto

Afgebroken reactiearmen komen zelden voor. Draagarm noemt men ook wel reactiearm . Slijtage aan fuseekogel en draagarmrubber zijn hevig door dit bewegen en scharnieren, ook het weer speelt hier een rol in denk aan vorst en pekel deze tasten de rubbers aan. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de Europese Unie.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.