Een draagarm op de auto zorgt voor de juiste wegligging. Het chassis moet aan het wiel verbonden worden. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT.
Het wiel is door de reactiearm verbonden met het chassis. Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel. Het wiel moet ook schokken van het wegdek opvangen. Als alles los is gedraaid dan kan er met een hefboom de fuseekogel kant naar beneden gedrukt worden.
Draagarmrubbers worden in de arm geperst. De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 25 jaar enorm geweest. Onze draagarmen worden in meer dan 10.000 garages gemonteerd. Een reactiearm demonteren is eenvoudig.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.