Tot: heden
Wanneer de winter voor de deur staat is het extra van belang om het onderhoud op orde te hebben. Het chassis moet aan het wiel verbonden worden. De complete arm vervangen is vaak goedkoper. Materialen zijn vaak gietstaal of aluminium. Het wiel moet ook schokken van het wegdek opvangen.
Knarsen van draagarmrubbers is vaak in de zomer. Elke Renault heeft een eigen VIN-nummer. Een reactiearm demonteren is eenvoudig. Kosten voor montage zijn meestal ronde de 60 euro per kant.
Alleen olie lekkage is uit den boze gezien het milieu. Ons team van specialisten zit voor u klaar om u te helpen bij het vinden van de juiste auto onderdelen. Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze moderne coating is niet belastend voor het milieu. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe glijbussen en nieuwe rubberdelen.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.