Comfort en levensduur optimaal op elkaar afgestemd waardoor ze een ideale wrijvingscombinatie vormen. Een RDW keuring is verplicht bij een import auto. Het wiel moet ook schokken van het wegdek opvangen. Wij doen niet moeilijk over het ruilen van producten, bij ons kunt u tot 100 dagen na bestellen retouren.
Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel. De juiste banden spanning zorgt voor een lagere brandstof verbruik. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw auto. De draagarm monteren op een auto.
Fuseekogels maken deel uit van de arm. Een reactiearm demonteren is eenvoudig. Het wiel is door de reactiearm verbonden met het chassis. De bevestigingsbouten kunnen ook slijten. Als alles los is gedraaid dan kan er met een hefboom de fuseekogel kant naar beneden gedrukt worden.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.