Tot: 07-1989
De draagarm zelf gaat op zich niet zo snel stuk de fuseekogels en draagarmrubbers daarentegen wel, er komen veel krachten op te staan, een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van de auto en beweegt tijdens het sturen constant mee dit werkt als een scharnier. Een stabilisatorstang zit ook aan het chassis en draagarm. Bij alle producten bevind zich een leerzame handleiding hoe u het product kunt vervangen bij uw auto. De spiraalveer is ook aan de reactiearm gemonteerd. Reactiearm kan ook wieldraagarm heten.
Om rekening te houden met zo min mogelijk slijtage van de draagarm is het belangrijk om met een aantal zaken rekening te houden, niet te hard over drempels rijden grote hobbels en/of diepe kuilen vermijden. Op onze site kunt u gemakkelijk via uw kenteken zoeken naar de juiste onderdelen voor uw auto. Bij een goede kwaliteit auto onderdelen zullen de kosten lager liggen op termijn. De bevestigingsbouten kunnen ook slijten.
Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze veilige coating is niet belastend voor het milieu. Losse fuseekogels monteren loont vaak niet. De juiste kwaliteit onderdelen garandeert uw veiligheid. U kunt bij ons langs komen voor onze expertise.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.