Tot: 10-1986
De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig. Slijtage aan fuseekogel en draagarmrubber zijn hevig door dit bewegen en scharnieren, ook het weer speelt hier een rol in denk aan vorst en pekel deze tasten de rubbers aan. De bevestigingsbouten kunnen ook slijten. Afgebroken reactiearmen komen zelden voor.
Voertuigen in nederland moeten goed gekeurde onderdelen hebben. Schroefdraad kan kapot gedraaid worden met demonteren. Het is makkelijk en voordelig om het onderdeel online te bestellen. Omdat wij groots inkopen kunnen wij de prijzen zo laag houden op onze website.
Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Als alles los is gedraaid dan kan er met een hefboom de fuseekogel kant naar beneden gedrukt worden. Wij controleren altijd bij de auto dealer of de onderdelen passen op uw auto. Al deze onderdelen voor uw uw auto zorgen ervoor dat uw auto een stabiele wegligging heeft en dus goed stuurt.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.