Het chassis moet aan het wiel verbonden worden. Autoruiten zijn nog steeds van gelaagd glas. Wij werken met de volgende toeleveranciers: Bendix, TRW en Lucas De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 15 jaar enorm geweest.
Draai nu de rest van de moeren los (draagarmrubber) nu kan de draagarm eronder vandaan. Een aantal kenmerken van slijtage zijn: krakend geluid bij rijden over drempels, gebonk bij rijden over onverharde wegen, scheeftrekken naar een bepaalde kant tijdens het rijden, ook kunnen de banden meer slijtage vertonen dan gewoonlijk. Het wiel is door de reactiearm verbonden met het chassis. Het gewicht van auto's is bepalend voor de remweg. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw auto komen.
Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel. Wanneer u voor 10:00 besteld kunt u het nog dezelfde werkdag ophalen bij ons in Ermelo. Het wegdek is bepalend voor de slijtage. Alleen olie lekkage is uit den boze gezien het milieu. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.