Draagarmen en stuurdelen Peugeot 308 type 2 1.6 Vti

Een fuseekogel zorgt voor het draaien en sturen van de wielen, dit is een directe verbinding tussen het fuseelichaam en draagarm, wanneer er speling optreedt in de fuseekogel dan kan de auto een bonkend geluid gaan maken. Is dit het geval dan dient de fuseekogel vervangen te worden. Fuseekogels kunnen niet altijd los gekocht worden, deze zitten dan in de draagarm geperst en u kan dan alleen een complete draagarm vervangen.
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Fuseekogel zelf monteren

Het is daarom belangrijk om de fuseekogels, stuurkogels en stabilisatoren regelmatig of tijdens een onderhoudsbeurt op speling of defecten te controleren. De stuurdelen voor uw auto koopt u voordelig bij AutoPartsOnline.nl met kortingen tot wel 65% op de dealerprijzen en makkelijk de juiste voor uw auto gevonden via onze kentekenzoeker. Deze onderdelen hebben allemaal te maken met de stuurinrichting en wielophanging van het voertuig al deze auto onderdelen dragen in hoge mate bij aan de veiligheid van het voertuig. Speling op een kogel of stang geeft een onregelmatig rijgedrag en overmatige slijtage aan de banden.

Fuseekogels voor uw Peugeot 308 Ii 1.6 Vti bestellen

Bent u op zoek naar de Track & Trace code van uw order? Deze mailen wij naar uw e-mailadres. Ook de arbeidstijd valt bij montage en demontage van deze auto onderdelen wel mee. Wij controleren altijd bij de Peugeot 308 Ii dealer of de onderdelen passen op uw auto. Het vervangen van bijvoorbeeld stabilisatorstangen kan het beste per paar gebeuren daar links en rechts dezelfde krachten krijgen te verduren dit zelfde geld voor een stuurkogel of fuseekogel.

De juiste fuseekogel vinden

Het assortiment bestaat uit meer dan 30.000 artikelen en is opgebouwd uit 16 categorieën. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Peugeot. Fuseekogels, stuurkogels, spoorstangen en stabilisatorstangen behoren tot de auto onderdelen groep chassis-delen of ook wel stuurdelen genoemd. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intakt te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden. Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan twintig jaar geleden.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.