Tot: heden
Het valt niet mee om de juiste onderdelen die ook echt passen te vinden voor de auto. Remdelen worden altijd ook in de praktijk op een voertuig getest. Spoorstangen en stuurdelen worden aan het chassis verbonden. Tegenwoordig kan men de slijtage volgen op de computer van het voertuig. Bij het demonteren moeten eerst de wielen verwijderd worden.
Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen. Een RDW keuring is verplicht bij een import auto. Ook kan de voering in gezaagd zijn om piepen tegen te gaan. De auto moet stevig staan op de krik en ondersteund worden met bv een steun.
De EGR klep zorgt voor de juiste lucht toevoer in de motor. Bij ons geldt altijd: niet goed, direct geld terug! En welke remmen zijn het beste voor mijn auto. De minimale dikte mag niet overschreden worden. Vervangen begint met het op krikken van uw auto.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.