Tot: 12-2008
De doe-het-zelver kan makkelijk blokken vervangen. In de EU geldt de ECE-90-R regulering voor blokken Blokken worden voor automobielen altijd als set voor 2 wielen verkocht. Voor bijna ieder set is wel een montage set te koop. Een remblok wordt geperst en gebakken in de fabriek. De versnellingsbak kan bij een oudere auto nog wel eens lekken.
Kopervet geeft storing bij elektrische componenten. De blokken moeten in de remtangen kunnen schuiven. Waterpomp zorgt voor de koeling van de motor. Remvoering zijn vele grondstoffen in verschillende verhoudingen . Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe pistons, nieuwe glijbussen, nieuw handremmechanisme, nieuwe veren en nieuwe rubberdelen.
Autoruiten zijn nog steeds van gelaagd glas. Kopervet is vervangen door ceramisch vet ,wat hittebestendig is. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor. Een auto uit Rusland heeft vele kilometers op slechte wegen gemaakt..
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.