Remcilinders Smart Fortwo Cabriolet

Remcilinder is een verzameling van wielremcilinders hoofdremcilinders en koppelingcilinders deze worden allemaal gevuld en bediend via remvloeistof en hebben verschillende werkingen. De hoofdremcilinder geeft de druk door vanaf het rempedaal naar de wielremcilinders en remklauwen deze worden bekrachtigd door de hoofdremcilinder. De koppelingcilinders bedienen de koppeling en worden ook gevuld met remvloeistof.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw SMART type:

TypeBouwjaarKW
Van: 03-2019
Tot: heden
61
Van: 09-2015
Tot: heden
66
Van: 07-2016
Tot: heden
80
Van: 09-2015
Tot: heden
52
Van: 05-2017
Tot: heden
60
Van: 05-2017
Tot: heden
41
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Het ontluchten van een hoofdremcilinder

Een wielremcilinder kunt u bij ons al kopen vanaf een kleine 10 tot 15 euro een hoofdremcilinder kan wel prijziger zijn maar komt niet vaak voor om te vervangen dit geld ook voor een remkrachtverdeler. Wielremcilinders willen nog wel eens lekken en zorgen dan voor remverschil of te weinig remvermogen doordat bijvoorbeeld de remschoenen nat zijn geworden. De hoofdremcilinder geeft de druk door vanaf het rempedaal naar de wielremcilinders en remklauwen deze worden bekrachtigd door de hoofdremcilinder. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor.

Werking van een wielremcilinder

Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Smart Fortwo Cabriolet . Onze garages kunnen u helpen bij het installeren van het bestelde onderdeel onder uw auto. Het rendement uit de diesel motor is aanzienlijk gestegen de laatste jaren. Indien gewenst kunt u uw aankoop ook ophalen bij ons in Ermelo.

Koppelingscilinder vervangen Smart

Remcilinders en koppelingscilinders vervangen is een redelijk eenvoudige klus, wel moet u altijd zorgen dat u voldoende remvloeistof tot u beschikking hebt en het remsysteem moet na vervanging altijd ontlucht worden. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw auto komen. Autoruiten zijn nog steeds van gelaagd glas. Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.