Tot: 07-2015
De bevestigingsbouten zitten vast met locktijde. Vocht in de remleidingen is funest voor de remvloeistof. Aluminium klauwen zijn lichter dan gietijzer. De remklauw met elektronische handrem komt steeds vaker voor.
Elke Audi heeft een eigen VIN-nummer. Als het piston vast zit werkt de rem niet goed. De remklauw vervormt door de kracht die er op komt. Hoe groter de caliper betekend vaak een kortere remweg.
De rubber stofkappen kunnen scheuren. De pistons of zuigers kunnen dan roesten. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring. De juiste banden spanning zorgt voor een lagere brandstof verbruik.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.