Tot: 03-2005
Met een klik op het artikelnummer kunt u de artikelspecificaties vinden. Reviseren van de remklauw gebeurd wel bij oude auto’s Vaak is een gereviseerde remklauw duurder dan een fabrieks-rebuild. De voorwielen worden meestal geremd door remtangen Hedendaagse automobielen hebben vaak ook achter remklauwen. Een noodstop kan alleen met goed werkende klauwen. Bij te veel speling werkt de klauw niet naar behoren.
Achter remklauwen kunnen een handrem mechanisme hebben. Het handrem mechanisme gaat vaak vast zitten. De remklauw vervormt door de kracht die er op komt. Elke Ferrari heeft een eigen VIN-nummer.
Een apk-afkeur kan met uw handrem te maken hebben Apk keuring zorgt voor de juiste werking van uw remklauwen. Bij een keuring is veiligheid een hoofdpunt. Een remklauw wordt aan het fuseelichaam gemonteerd. Bij een grote beurt is de apk keuring vaak gratis.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.