Tot: 04-1971
Oudere remklauwen worden per 2 vervangen. Met hoge snelheid langdurig remmen geeft fading. De remklauw vervormt door de kracht die er op komt. Pekel en ijs is slecht voor uw remklauwen.
Vocht in de remleidingen is funest voor de remvloeistof. Het laagste punt om te ontluchten is meestal de remklauw Ontluchten aan de achterzijde moet bij de wielremcilinders. Koplampen worden steeds meer met led gemaakt. Remvloeistof ververst men bij een service beurt. Welke onderdelen slijten wel in uw voertuig?
De bevestigingsbouten zitten vast met locktijde. Elke Ferrari heeft een eigen VIN-nummer. Het onafgewende gewicht van een voertuig moet zo laag mogelijk zijn. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de Europese Unie.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.