De onderdelen van tegenwoordig zijn verder door ontwikkeld. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de Europese Unie. Comfort en levensduur optimaal op elkaar afgestemd waardoor ze een ideale wrijvingscombinatie vormen. Het wegdek bepaald mede de slijtage aan uw auto-onderdelen.
Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw Ferrari, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. Achter remschijven worden bediend met achter klauwen. Reviseren van de remklauw gebeurd wel bij oude auto’s Vaak is een gereviseerde remklauw duurder dan een fabrieks-rebuild. Schade aan remblokken en remschijven kan door een defecte remklauw komen.
Aluminium klauwen zijn lichter dan gietijzer. Houdt u altijd rekening met feestdagen, zondagen en weekend. Het laagste punt om te ontluchten is meestal de remklauw Ontluchten aan de achterzijde moet bij de wielremcilinders. Wanneer u bij ons betaald via AfterPay dan krijgt u later pas de factuur. Een remtang is een andere benaming voor remklauw.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.